Kundomdöme 2



Min bror beställde en bild inspirerad av tavlan "the 20 dollar bill" av Robert Birmelin.

Ovan kan ni se det slutgiltiga resultatet och såhär har han kommenterat affären:

"På jobbet så är filmen wallstreet närmast legendarisk så jag tänkte jag skulle överraska med en tavla till kontoret som jag sett i filmen.
Sagt och gjort , skickade iväg en beställning till Ronja.
En till mig och en till jobbet.

Blev verkligen nöjd över resultatet på denna, skall bara hitta nått bra sätt att hänga upp min på.


Tog med den som jobbet skulle få och fick super bra reaktioner av kollegorna.

Men chefen blev mest inspirerad av alla :)
- Han tog genast och böjade smida planer på en Sörre !
Det var även tal om fototapet en kort stund innan vi enades om att en tavla modell STOR nog blev bäst.
Så nu skall denna ned till ett tryckeri :) Det måste man väll bedömma som med berömm godkänt."



Kommentarer
Postat av: Annicat

Sv: Vad glad jag blir över att du gillar den så mycket!:DD Och du kan absolut få leka med den, men jag måste be dig att vänta tills jag själv är färdig med den. Är rädd att jag ska påverkas av ditt resultat (du kommer garanterat vara snabbare än jag;)) och jag vill därför inte se någon annan version än min egen först:) Om du fortfarande är sugen på den när jag är färdig har du fria händer att leka med den hur du vill:)

Din fråga påminnde mig om att jag glömt sätta vattenstämpel på bilden. Det finns ju de som tar utan att varken fråga om lov eller länka:(

2011-03-18 @ 15:33:41
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0