SPEX!



Igår och idag har vi haft spex i skolan - det här är våran klass! :D

Alla säger att vi ser ut som rånare men det SKA förestella NINJOR!

Därbak i mitten ser ni mig och Johanna, det är vi som har annorlunda masker än de andra, och det var ju tur för annars hade nog ingen fattat. :P

I matsalen råkade jag höra ett par som gick förbi och pratade om oss: "Vaa? Jag trodde de föreställde inbrottstjuvar? :S"

Lite senare gick jag förbi dem och då sa dem (till varandra):
"DÄR har vi en som ser ut som en ninja!"
Hihi lite kul.  ^^

Jag och Johanna tillverkade dessutom nunchucks också, blev skitsnygga i svar och guld med kinatecken på.
Sen kom jag på att nunchucks är japanska.. Fuck.
Aja, vi kände oss coola iallafall. ;)






Johanna är allra längst ned av oss två. Jag gillar våra masker. :)

Kommentarer
Postat av: Mathea

re. åh vad roligt!! Hoppas du får en underbar student!! Kram kram!

2011-06-12 @ 13:17:14
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0