Inte bakis men fyllesjuk?

Jag ber om ursäkt om att bloggen är tråkig och jag inte lägger upp bilder som jag lovat.

Har grova problem med kameran just nu som inte vill samarbeta så kan tyvärr ej lägga in bilderna på datorn. :/




Föresten tror jag att mitt redan dåliga immunförsvar inte gillar att jag drack igår.
Mår sjukt illa.
Dock imorse var jag fortfarande yr när jag vaknade?
Sen tog det några timmar, typ vid klockan ett på dagen började jag må illa.

Eftersom jag fortfarande mår illa misstänker jag att det inte handlar om bakfylla (så mycket drack jag inte heller!) utan kanske om att jag har dragit på mig något virus.
Nu när kroppen var upptagen med att ta hand om alkoholen så passade sjukdomen på.

Vaknade även snorig och med väldigt ont i halsen, så det är ju inte helt omöjligt..

Men otur. :/

Vi hade kul igår iallafall, även om man kan diskutera hur vissa betedde sig?


Kul att lära känna klassen! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjuktsöt blogg!

2011-01-30 @ 02:07:25
URL: http://ssofiasubeliuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0