Har ni någonsin hört talas om..


Det här tyckte iallafall jag var jättekonstigt..

Jag målade naglarna i en fin ljusrosa färg. Sedan gjorde jag fransk manikyr med silvertippar.

Jag lät det hela torka i ungefär två timmar.
Vid det laget var det så torrt att man kunde trycka på nageln hårt utan att nagellacket varken korvade sig eller fick ett fingeravtryck på sig.
Ganska väldigt torrt alltså.

Men vet ni vad?

Alldeles nyss gick jag på toa och, självklart, tvättade händerna.

Och nu har jag inget nagellack kvar!
(Förutom den glittriga franska manikyren)


Så dagens random fråga till er blir: Har ni någonsin hört talas om vattenlösligt nagellack?
Alltså nagellack som efter applicering tvättas bort med enbart vatten?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad konstigt :S Jag har inte använt nagellack särskilt mkt men det där har jag inte varit med om :S

2011-01-03 @ 20:00:58
Postat av: jessika

skumt

2011-01-04 @ 10:33:53
URL: http://drunksters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0