Avatar Promarkers

Promarkers på A4
MÅSTE KÖPA FLER FÄRGER!

Prickarna är slarvigt ditsatta med akrylfärg.

 

Dålig belysning (taklampan i vardagsrummet har gått sönder) och bilden ser skev ut.

Men så kan det vara!

 

Det är svårt att fota konst när man sitter ned och måste hålla upp ett sladdrigt block med en hand.

Då blir det såhär fint och snett. :)

 

 

Jajusste.

Började med denna bild under naturlektionen i skolan och fortsatte när jag kom hem.

Såhär blev det!

 

Och nästa gång måste jag kolla på en bild av hur de ser ut medans jag ritar!

Medans jag skissade i skolan kom jag på att jag inte visste hur håret borde se ut (förutom fläta) och nu när jag är klar kommer jag på att de ju inte har ögonbryn. :)

 

Skulle bli en Na'vi men nu när jag ritade ögonbryn fick det bli en avatar istället. ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

Galet snyggt ritat! :)

2011-01-14 @ 22:08:23
URL: http://johannakallgren.devote.se
Postat av: Emma

faan va fin :O

2011-01-24 @ 00:05:42
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0