..Va? Ang. hunden bunden i dragkroken..



Loggade precis in och såg dessa två kommentarer..
Skrivna på ett inlägg som senast blev kommenterat den 18 Augusti förra året.
Det är två olika ip-adresser på kommentarerna också, så det är inte säkert att det är samma människa som har kommenterat.

Men.. Vad vill människorna få fram?
Varför frågar ni MIG om NI har glömt hunden i dragkroken? Det jag skrev handlade om ett väldigt olyckligt fall i hallstahammar (som ni kan läsa mer om HÄR) och inte om dig/er?

På nåt sätt känns det lite konstigt att två olika personer båda hittar exakt samma gamla inlägg och kommenterar nästan exakt samma sak.

Det är nästan som att jag hade kommenterat DERAS bloggar och skrivit något till dem om något om deras hundar. Men det har jag inte.
Så det känns väldigt random.


Men om ni två som har kommenterat hör av er och förklarar vad ni menade eller hur ni hittade dit så skulle jag bli jätteglad!
Jag tror dock inte ni kommer se det här inlägget då ni troligtvis inte läser bloggen regelbundet. :/



Kommentarer
Postat av: lina

Tja! Shecka min blogg, och ge förslag i senaste

inlägget, tack!



http://linaeeriksson.devote.se



grym blogg btw!

2011-02-18 @ 19:46:44
URL: http://linaeeriksson.devote.se
Postat av: Annicat

Vilken hemsk händelse du skrev om! Fruktansvärt! Fick verkligen ont i magen av att läsa det och tänka mig in i hundens situation.

Bry dig inte om såna konstiga kommentarer. Kan de inte skriva normalt så är det ju bara att ta bort det om man stör sig på det!

2011-02-18 @ 22:20:02
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Annicat

Förresten, på tal om vad som hände hunden. Kan du tänka dig att det med all säkerhet finns folk som gör så mot djur för att de tycker att det är kul?:( Usch nej nu vill jag inte tänka på det mer:S

2011-02-18 @ 22:21:54
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch :S Som jag grät till det inlägget.. :(

Håller med Annicat, man vill inte ens tänka sig att det finns så grymma människor som gör sådant med flit..

2011-02-20 @ 16:00:07
Postat av: Hulk Hogan

Män he va ju söm skämt! Män ingä kul ä öm än tänkä äftä, fy faen stackars hunna!

2011-02-21 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0