Omg - är helt slut!



Dagens träning avklarad!

Försöker köra zumba varje dag, och idag har jag inte bara kört mitt vanliga pass, utan idag har jag kört två och ett halvt pass!

En och en halv timme sammanlagt, typ.
Kämpigt!
Då känner man att man får ut något av träningen och min kondition känns redan bättre sedan jag började med zumba.

Tänkte inte köra mycket varje dag utan ska fortsätta med ett zumba-pass om dagen och de dagar Tom har Thaiboxning skulle jag kunna köra vanlig zumba och zumba flat abs.
Sen har jag ju gymkort så ska väl ta mig till gymmet också, men är så jävla opepp när det är så kallt ute! Vill kunna ta en cykeltur dit som uppvärmning.. Får se hur det blir med det men mer gym måste det iallafall bli!

Måste ju ta vara på det när man har Personal Trainer och allting!




Just nu känns allt bara.. pannkaka. Är superstressad över precis allt. Skolan, min kommande konstutställning, träningen osv.. Så egentligen är jag bara glad att jag faktiskt orkar med lite hemmaträning åtminstone. Så jag får något gjort.

Annars brukar det bli så när jag har för mycket att göra - allt kapsejsar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0