Smakprov

Oredigerad och överexponerad - smakprov från fotosessionen idag! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

läskigt! vad kul med tomten o ljusstaken!

2011-12-30 @ 21:47:08
Postat av: Sandra

HAHAH ! Har kikat på bilden ett antal gånger men först NU ser jag vad du gjort !! Haha ! Fan vad ball :P

2011-12-31 @ 00:14:43
Postat av: Beathe

Vilken cool bild :)

2012-01-04 @ 21:39:57
URL: http://beathelindbye.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Jag kikade på din blogg idag och inser att du är hur vacker soom helst och kan rita asbra! Denna bild var verkligen super cool... Nu undrar jag om du skulle ha tid att rita av en bild på mig? Skulle verkligen uppskatta det :)

Jag kan förstå oxå om du inte vill eller inte har tid.. Kontakta mig så snart som möjligt via min hotmail eller facebook då jag heter Sanna Wiman.

Hoppas du hittar mig.

Ps. Anledningen till att jag inte vill att du ska svara i bloggen är att jag alltid har svårt att hitta mina kommentarer när jag väl vill :)



Ha en underbar dag!

2012-01-06 @ 23:26:50
Postat av: Sarah - ART & DRAWINGS

Hahahahh vet inte riktigt om jag fattar, vafan händer med dina ögonbryn??? Och varför ligger de under ögat? hahah är det photoshop? :P



Förresten så har jag en ny blogg nu, hoppas du känner igen mig! Kramis

2012-01-20 @ 09:32:26
URL: http://stylebysarah.blogg.se/
Postat av: L i i i O

Coool bild (:

2012-03-10 @ 11:42:38
URL: http://liiio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0