Rage @ ArtRage

Har inte photoshop installerat på datorn just nu, så då tänkte jag att: Jag passar på att prova nåt annat program!
Mitt projektarbete skulle ju vara att jag skulle göra bilder i flera olika program och jämföra typ, vad det blir för skillnad i stilar och teknik.. Och såklart hur det går när jag aldrig använt programmet tidigare!

Tyvärr var jag tvungen att byta bana och BARA göra en vanlig konstutställning, men den blev ju succé så det gjorde inget.. :)
Aaaaanyways. Den här bilden kladdade jag tidigare idag i programmet ArtRage. Tog hem en demo-version av programmet när jag kom hem från skolan..

Fattigt att de har vattenmärkning.. Liksom, jag tycker att de får välja - ANTINGEN får man prova programmet i trettio dagar - ELLER så har de fula vattenmärkningar.. Irriterande. Jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0