Svar till Anonym


Vilken kommentar är det jag har tagit bort?
Antar att du menar den där du frågar om videobloggen?

Isåfall är den i allra högsta grad kvar, och det är den enda kommentaren jag fått idag förutom den jag nu svarar på. :)


Videoinlägget är på G.
Har inte haft tid än - men jag skall faktiskt spela in den precis nu - så om ingenting bestämmer sig för att krångla kommer den upp senare! :D



EDIT:
Har för mig att det här är ett återkommande fenomen hos blogg.se (kanske andra portaler också?) att kommentarer tar ett tag innan de dyker upp?
När jag loggade in för första gången idag fanns iallafall båda dina kommentarer där - och det är ju huvudsaken. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den kom tillbaka efter nån timme efter jag hade påpekat det:S!

2011-08-24 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0