Goda ting är tre

Jag lyser med min frånvaro som vanligt.. Det är så svårt att blogga!
Det är inte det att jag inte vill - för det vill jag. Jag vill kunna se tillbaka om ett par veckor, månader, år, och veta precis vad som hände i mitt liv under den här perioden..
Men det är så svårt.

Jag har sjukt dålig självkänsla, och även om jag skriver den här bloggen (främst) för min egen skull så känns det som att det jag skriver måste vara intressant för ER.

Vill varva både "För mig" och "Till er" - men jag vet ju inte vad ni vill ha?!




Jaja, Tre bra saker har hänt idag:

  • Malin bjöd hem mig på fika efter skolan.
    - MYYYYYYS
  • Jag vann en tävling på kanalmässan.
    Vet inte mer än att det är ett presentkort. Ingen aning om hur mycket eller vart - var med så 
    många tävlingar den dagen och förväntade mig aldrig att faktiskt ha turen att vinna!
  • Jag skall få buzza om Pepsodent White now.
    Kommer berätta mer om Buzzador senare, som sagt. :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Känner exakt samma sak som du när det kommer till bloggande. Ibland vill jag bara skriva av mig utan att det ska behöve vara något speciellt eller att man måste ha med någon snygg bild eller så... Men har så svårt att se att någon skulle tycka det var intressant liksom:P Men man får väl, som du skriver, varva lite helt enkelt. Jag tycker personligen att din blogg funkar bra som den är, faktiskt:)

2011-04-12 @ 21:54:14
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0