Fotomanipulation in my <3

Eh.. Ja, klaga inte är ni snälla för jag har två skärmar och när det såg bra ut på ena såg det dåligt ut på andra..

Så efter att ha flyttat photoshop från skärm till skärm och ändrat, och försökt så det skall se bra ut på båda, så ger jag nu upp.

Ser säkert skitkonstigt ut på båda istället nu... :P

 

 

 

Aja, det ser iaf bättre ut än många andras hade gjort om de
hade försökt sig på samma sak som jag - vill jag iallafall inbilla mig..

 

Här har ni före-efter!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte så jävla snyggt ansikte på orginalet då jag kollar ner...

DUBBELHAKA ÄR JU LÄCKERT!

 

Så jag böt ansikte till en jag tog i våras. :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är häftigt vad man kan göra :P

Riktigt läcker klänning är det också !!!

2011-04-29 @ 08:26:12
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Fan vad coolt :D duktig du är! Satt ju jättefint :)



Jag hittar heller ingen med den på!!!! Sjukt :) min kommer i början av Juni :( trist för min sons dop är i slutet av maj :( jag ville ju ha den då!

2011-04-29 @ 13:52:09
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Annica

Riktigt häftigt!

2011-04-29 @ 21:04:01
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0