BUZZADOR


Jag har ju lovat att berätta om buzzador, så det tänkte jag göra nu!
Jag har faktiskt redan gjort det förut, dock hittar jag inte det inlägget nu..

Men i vilket fall. Nu är jag inne på de sista dagarna av min första kampanj och imorgon hämtar jag ut paketet till nästa.

Först fick jag prova Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating daily scrub, jag fick alltså en stor sådan tub till mig själv och 75 provförpackningar att dela ut till vänner och bekanta.

Sedan är alltså tanken att man skall prova produkten, "buzza" om det med vänner (prata om, dela ut prover och göra reklam) och till slut så rapporterar man hur det har gått till Buzzador. Allt är väldigt enkelt och mer kan du läsa om du klickar dig in på sidan här:


Först och främst kan det ta ett tag innan du får ett erbjudande du är intresserad av, och när du får det så får du anmäla INTRESSE. Det är alltså inte säkert att du får prova, det beror på hur många som anmält sitt intresse och hur många poäng de har. (man får poäng genom att slutföra buzzningar, så jag är ett bevis på att man kan bli vald även med NOLL POÄNG)

Blir man vald skickas paketet hem med all info man behöver. Helt gratis, du betalar inte ens frakten!

Så det enda du behöver göra är att klicka på länken och registrera dig.
Sen när du blivit vald till att få göra en kampanj så pratar du bara om det..

Superenkelt och framför allt KUL!
Tänk vilka chanser du får att testa nya saker! :)

Det är ju inte skitgrejer heller, Neutrogena är ju ett stort märke och pepsodent white now som jag får hem imorgon är ju populär! :)
Får en whitening-tandborste också! Hoppas den är rosa! <3




Kommentarer
Postat av: fanny

oj 75 st?:O

2011-04-28 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0