Teknik gillar inte mig..



Teknik gillar nog inte mig riktigt, det vill alltid krångla. :)

Några exempel:


MOBIL:
När jag mobilbloggar kan jag som sagt ej se vad jag skriver, ändra det jag redan skrivit eller skriva små bokstäver. Jobbigt för er att läsa då ju. :/


TV-BOX:
Om Älskling klonar bilden på sin skärm så att den visas på TV'n så blir det något knas.
Så fort reklamen börjar eller tar slut och "programmet presenterades av"-reklamen kommer upp, så byter TV'n kanal, så måste man byta tillbaka för att titta på filmen som visas på datorn igen.


STÖRST FEL, DATOR:
Varje gång jag startar min dator måste jag dra ut sladdarna till tangentbord och mus, och sen koppla in dem igen.
Annars fungerar de inte.

Förutom om datorn är uppvärmd, alltså har vart på länge, och jag startar om datorn.
Då fungerar det utan problem.
KNÄPPT!




Har mina läsare tur med elektronik?
Eller krånglar allt som går på EL för er också? ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jorå, det mesta brukar lyckas strula till sig ^^

2010-09-05 @ 01:20:04
Postat av: Danne

Men hallå , elektronik ska krångla !! Framför allt datorer and what not , hur skulle det annats se ut ? Om allting bara fungerade hela tiden .. ;)

2010-09-06 @ 09:56:01
URL: http://dje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0