Svar på kommentar!


1

SVAR:
Som jag skrev så skulle jag VARA I skolan om en timme.
Då hade jag varken börjat med smink eller kläder och satt fortfarande vid datorn.
Då ska man både stänga av datorn, plocka fram kläder och klä på sig och sminka sig (och fixa håret).
Det tar inte mer än en timme, nej.
Men jag ska ju ta mig TILL skolan på den tiden också..? :P


2

SVAR:
Skojar du?
Du kan verkligen inte se likheterna?
Trycket, placering på plagget, vinkel på motiv..
My gosh, uppsök en ögonläkare för fan..
Dessutom; Hur kunde du på något sätt missa att jag skämtade!?
WOSH! Den sarkasmen flög dig rakt över huvudet! :D

Självklart tror jag inte GT har härmat lilla mig! Varför skulle de härma just mig av alla tusentals skickliga konstnärer?!


Kanske värt att nämna att samma människa skrev båda dessa kommentarer.




Haha, vad söta läsare jag har! <3
(Och ni som stöttar mig och är riktiga fan's - Ni är UNDERBARA!)

Kommentarer
Postat av: jeanette

idiot? Vem skriver ens sådana där kommentarer? :o Snacka om att kommentera för att försöka trycka ner någon!

2010-09-15 @ 16:41:36
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! Människor är roliga! Man kan ju inte annat än skratta åt folk som tycker det är värt att skriva skit på bloggar xD

2010-09-16 @ 13:20:15
Postat av: Jess

ta inte åt dig.

2010-09-16 @ 18:20:44
URL: http://iitupieni.blogg.se/
Postat av: Linnéa K

Seriöst! Mogna klubben. XD

2010-09-17 @ 00:37:41
URL: http://zebranoid.blogspot.com
Postat av: D

Fascinerande ändå att folk (om man nu kan kalla dem för det)

Tar sig tid att skriva skit på folks bloggar...

Får mig direkt att tänka på hur deras liv egentligen ser ut.

Precis som pensionärs Agda som sitter i sitt fönster hela dagarna utan vänner eller bekanta:

-Titta Karl Arne , nu kommer de hem igen , och fullt med matkassar har de också !! Usch & Fy.



Blir så trött på folk som tror att de är något , fast de i 9fall av 10 är precis helt missanpassade själva och duger till mest ingenting.

2010-09-23 @ 16:34:01
URL: http://dje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0