"Och Ronja är här.."


Minns ni den låten?
Sjöng ni den på dagis/lekis?

Det gjorde vi, och att höra den på SAS tevereklam väckte minnen!

Hos oss var det alltid en tyst, outtalad tävling om vem som skulle vara speciell.

Alla försökte gissa vart fröken skulle börja och räknade framåt i sånge "Om jag sätter mig här så kommer jag "vinna"".
Det blev alltid ett himla springandes eftersom alla tänkte samma sak.



Tillslut vann en lycklig liten flicka eller pojke.




Den magiska platsen i ringen.




"OCH VAD ROLIGT ATT [insert name here] ÄR HÄR!"




Kommentarer
Postat av: josefin

sv : ja det blir bra !

går det bra med rosa / lila ? :)



Kan jag lägga ut en bild här på bloggen som du kan ta ? :)

2010-09-17 @ 07:26:22
URL: http://yossaneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0