ทำดีได้ดี

Mhm.. Såatteh...

Kommentarer
Postat av: Ctina

Heello!



Nja, alltså jag tror inte riktigt att du förstår mig. Och det är nog mitt fel, jag formulerade mig inte alls bra när jag skrev det där inlägget.



Jag har ingenting emot att folk gör så. De får ju göra som de vill.



Men när jag hade mina förebilder så trodde jag att de gjorde på samma sätt som jag. Så jag tränade i evigheter och jämförde resultaten med deras. Och ville verkligen bli lika bra som dem.

För en som inte kalkerar är det nästan omöjligt att nå till så bra resultat som en som gör det.



Det är inte som om jag skulle säga "haha, jag har gjort en bättre bild än dig" men ja, för mig själv mäter jag alltid med andras bilder hur bra jag har blivit. Det är så jag motiverar mig själv att fortsätta.

Och det sättet att mäta hur långt man kommit är helt värdelöst om vissa kalkerar och andra inte.



Men självklart menar jag inget ont mot de som gör det. Det är två helt olika sätt att rita på men endå blir det bedömt i en gemensam kategori.



Hoppas du förstår hur jag menar.



Kramkram

ps. haha världens längsta kommentar eller vad? ;)

2010-09-14 @ 17:40:34
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0