BRAVISSIMO!


Brorsan drog med mig på cirkus idag! :D

Har nästan precis kommit hem efter en fantastisk föreställning - alla är så duktiga så man blir ju bara imponerad!!


Visserligen minns jag det som att cirkus var mycket bättre när man var liten - men då var ju ALLT så väldigt imponerande, så det kan ju förklara saken. :)


Riktigt skoj iallafall och sjölejonen var sååå duktiga!




Bilder dyker upp lite senare, v. imorgon.
Måste ladda min kamera en stund innan jag kan föra över bilderna på datorn.
Det går nämligen inte när batteriet är helt slut.



HOPPAS NI HAR HAFT EN LIKA BRA DAG SOM JAG! :D

Kommentarer
Postat av: Terese

Det låter skoj. Jag vet inte precis när jag kommer men när har du "studion" ?

2010-09-07 @ 15:44:22
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: natta - sofie - sabina

allt bra ? :)

2010-09-08 @ 10:55:06
URL: http://smbsstoltheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0