Jag ska sluta blogga



Ibland funderar jag nästan på att sluta blogga*, för det är så jäkla jobbigt att varje gång man pratar med någon - vem som helst - och skall berätta något utspelar sig följande konversation:


Jag: Föresten, vet du vad jag gjorde igår?
Kompis: Vadå?
Jag: Jo, *börjar berätta något*
Kompis: *Avbryter* - Jag vet, jag läste det i bloggen! :)
Jag: Eh.. Jaha.. *pinsam tystnad*



* Fast egentligen låtsas jag bara fundera på det, jag skulle inte sluta blogga pga något sådant. :)

Jag får väl helt enkelt börja hitta på grejer att berätta för dem!
Imorgon ska jag ringa någon kompis och säga att jag köpt en elefantbebis.
DET HAR DE INTE LÄST I BLOGGEN!


..Fast nu har de ju det.. F*N!

Kommentarer
Postat av: jessika

haha, mobba inte för att jag läser den hela tiden =)

2010-10-31 @ 18:09:52
URL: http://jskarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0