Graffiti Nail - mina naglar just nu.



Håller fortfarande på att försöka fatta exakt rätt metod för att få det snyggast möjligt - men såhär ser mina naglar ut nu iallafall!

Behöver genomskinligt lack också, för hållbarhet och glans. Men mitt har tagit slut.
Eller snarare torkat ut.

Synd, det var väldigt bra!
(Och gjorde så att naglarna LÖS under discobowling! :D)

Det får hamna på inköpslistan!
Depend har ju väldigt billiga, undrar om de är bra?


 

Orkade inte ta någon bra bild just nu så bilden är tagen med blixt.

Då blir färgerna jättekonstiga.

Och jag är dålig på att måla naglar, blir jättekladdig överallt! ^^
Men det är borttaget nu, så jag springer inte runt kladdig som på bilden. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Häftigt ^^

2010-10-16 @ 15:13:12
Postat av: josefine

Depends är helt okej. Men jag kan ju rekommendera Seche Vite som är snabbtorkande!

2010-10-16 @ 19:20:12
Postat av: QUEEN B

Åh asså de va ju ganska coolt :)

2010-10-17 @ 10:19:36
URL: http://sweetlicious.devote.se
Postat av: yasmine kim

coolt :)

2010-10-19 @ 17:11:29
URL: http://yasminekim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0