Gårdagen

Hann/orkade inte blogga igår, så jag gör det nu istället.
Har inte så mycket att skriva om idag anyways. :)


Vi var in och hälsade på min mamma som tyvärr ligger på sjukhus.
Jag tycker så synd om min mami, stackaren har någon otäck infektion vid äggstock/tarm eller nåt.
De skulle tömma det idag men har inget nummer dit så vet inte hur det har gått.

Men hon måste ligga där i några dagar - och det finns inte ens en TV på rummet!
Vilken tur att vi tog med en bok till henne - jag minns när jag låg på sjukhus, då var TV'n det enda som fanns att göra. Och då låg jag ändå bara en natt!


Sen bjöd Broder Daniel på mc Donalds där jag tog en sån där låda med chicken mc nuggets!
Snacka om att det var uppskattat på kvällen när man kunde sitta och muncha i sig de som blev över vid datorn!

Och Bror, jag valde varken micro eller ugn - jag åt dem kalla, smakar precis som på restaurangen där man ändå får dem antingen kokheta eller iskalla. ;)



Och idag satt jag på bildlektionerna i flera timmar, trots att jag inte läser bild.
Brukar gå dit ibland för skojs skull - jag trivs så bra!
Idag fick vi håltimme och SKULLE arbeta med ett grupparbete men eftersom vissa inte tar det på allvar och bara vill skynda sig hem så blev det inget.. HRM.
OGILLA.
Blev iallafall att måla lite akvarell, och det gillar jag iallafall!



Och nu sitter jag här med en sprängande huvudvärk - har inte hunnit sova middag idag.
Det ogillar vi också, tycker jag.



 

Det är så fint att bilderna som tas i badrummet blir gula. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas din mamma blir bra snart <3 Är riktigt tråkigt att ligga på sjukhus, uff. Men gillar man att läsa så får man mkt gjort :)

2010-10-13 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0