Fel hos Blogg.se


Försökte faktiskt publicera bilden redan igår kväll, men det gick inte..
Hmm?
Bara jag som hade fel på bloggen igår runt 22.00 eller hade ni liknande problem?

Kunde inte publicera något inlägg alls!



Bara så ni vet varför det står godnatt i inlägget - jag skrev det faktiskt på kvällen. :P



Föresten mår jag inte så bra.. Gick upp imorse och gjorde mig klar för skolan, försöker ignorera illamåendet som av någon anledning bestämt sig för att dyka upp TROTS att jag sovit bra och vaknat relativt utvilad..

Men så börjar det bli dags att gå och jag mår fortfarande jätteilla!
Illa. (uttallas med finsk brytning, internskämt)

Så nu ska jag ner på samhället innan jag taggar för lektion nummer två istället.
Hoppas hitta något som hjälper mot illamående.

HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG! <3

Kommentarer
Postat av: jeanette

krya pårej! Och nej, jag hae också problem med att publicera inlägg igår, det gick inte förän runt tolv på natten..

2010-10-25 @ 11:11:02
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne men jag såg det stod något om driftstörningar på blogg.se framsidan igårkväll, att inläggen kunde ta lite tid att komma fram.

2010-10-25 @ 14:02:20
Postat av: Lina

Det tog så där 20 min innan ens inlägg publicerades, men när det kommer till bilder så tycker jag ofta att det krabbar, därför slänger jag alltid in dom på photobucket och ta dom därifrån istället. Ja, bilder som innehåller naket får man ju så glatt slänga in via bloggen, för PB är så jävla känsliga.

2010-10-25 @ 14:48:19
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Jo man fick om publicera inlägget, annars hade det nog inte kommit ut. jag hade tråkigt och tryckte till på knappen var 5 min och efter 20 min så fastnade inlägget.

2010-10-25 @ 14:57:41
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0