Fan va fint det är med en kille som kan laga Thai-mat. :)



..Och som dessutom lagar nämnda Thai-mat medans jag sover middag (som jag alltid gör efter skolan).


Idag vaknade jag upp till en god Thai-gryta (vet inte om maträtten har nåt namn) och det var väldigt mumsigt!
Tyvärr är jag jättejättejätte känslig mot stark mat. :/

Han och hans mamma brukar göra svagare till mig, men det är ofta starkt ändå.
Idag var det jättestarkt (men gott) så när jag hade ätit klart var mina läppar så svullna att det såg ut som att jag sprutat in botox! ^^
Jag vill ju ha lite fylligare läppar, så det var ju positivt!

Tyvärr sved det också, attans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh! Underbart :D

2010-10-21 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0