Solarium är så jäkla skönt!


Solade faktiskt solarium igår - det var väldbehövligt må jag säga, är så himla blek!

(Var faktiskt en liten flicka som frågade om jag var ett spöke en gång förra året..)

Anyways så har vi ett nytt solarium här i byn, ett drop in solarium (bra om man inte orkar träffa folk) och dessutom på bekvämt avstånd till skolan! Så om man har någon lång håltimme kan man ju springa in där bara!

Varför jag var där idag är för att de har SUPERBRA premiärerbjudanden!

Bland annat så kostar 15min soltid bara TIO KRONOR just nu!

Detta erbjudande håller fram till på söndag, sedan kostar det 20kr i en vecka innan det byts mot 30kr i en vecka.
För 15min alltså.

Det är ju faktiskt billigt, så min solning kostade bara en tia igår.

DESSUTOM!
Om du laddar ett solkort med pengar hos dem innan den 28/11 så får du DUBBELT SÅ MYCKET.

Ladda på med 200 så får du 400, 300 får du 600 osv.
Hur bra som helst.

Det verkade vara rätt bra solarium också, sköna att ligga i och brun blev jag.
Älskar när man får streck efter trosorna - då känner man sig så jävla brun!

De hade aromaterapi också
, det var mysigt och så sprutade solarierna ut vatten (aqua fresh) med jämna mellanrum. Var asskönt.
Man ba låg där och njöt. Typ värsta spa-upplevelsen.

Och så när man var klar gick man ut i kylan och dog.


Skämt åsido, JAG VILL HA ETT SOLKORT!

Hmm.. Det är julafton snart..
Då ska jag önska mig ett solkort hos dem.
Stället hette föresten OPEN SUN.


OM NI BOR I HALLSTA SÅ PASSA PÅ ATT UTNYTTJA PREMIÄRPRISERNA! :)

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-04 @ 16:07:53
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Carro - C.LUNDSTROM

Herregud så duktig du är! Snyggt!

2010-11-06 @ 02:55:51
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0