Perfekt julklapp

 

Den här bilden beställde en tjej av mig, och den ska hennes pojkvän få i julklapp.
(Hon tyckte att jag kunde visa bilden innan jul eftersom hennes pojkvän inte läser bloggar)

Av erfarenhet vet jag att just illustrerade bilder brukar vara populärt att få i juklapp,
brukar vara en väldigt uppskattad present,
så då kan ni ju likagärna passa på att beställa en av mig!

 



PRISLISTA:
Ett porträtt (valfri storlek) 150kr

(för flera personer i bilden +50kr per extra person)



Garanterad everans innan jul om ni beställer innan 15 december. :)

 

 


BESTÄLLNINGAR SKICKAS TILL

[email protected]

oj, råkade klicka på något på tangenbordet så texten blev stor..
Så har man lärt sig nåt nytt! :P




 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, jag älskar dina tavlor, kan du "imitera" eller vad det heter, mig och min blivande man till musse och mimmi? Det skulle vara en perfekt present som morgongåva till min blivande, han älsakr musse :)

2011-01-05 @ 11:12:44
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0