♥ Dag 1 – Presentera mig själv.



Ja.. Skulle ha börjat igår men det var så mycket med Harry Potter-premiären och så glömde jag det.

Kör nu istället på första, en presentation av mig!


 

Jag heter Ronja men kallar mig i bloggen för RonjaZorina (för- och mellan-namn) och är för tillfället 20år gammal.
Jag tycker om (förutom det obvious som vänner+familj) bland annat datorer, spel och läsning.

Jag har alltid gillat att rita, nej ÄLSKAT att rita, och gör det ofta.
Jag ritar alltid på lektionerna, det får mig att lyssna bättre.
På senare år har jag upptäckt photoshop och av en slump började jag rita i det underbara programmet.
På den tiden hade jag inte tänkt tanken på att jag kunde lägga upp det i bloggen men nu för tiden publicerar jag nästan allt jag ritar.
Man får sådan underbar respons och tips över nätet.

 

Jag tror mina vänner skulle beskriva mig som en lite.. knasig? person som har båda fötterna på jorden.
Så vettig att jag ibland är tråkig eftersom jag inte skvallrar så mycket.
Går någon förbi och de kommenterar personens klädstil, till exempel, så försvarar jag oftast och jag är också den som ser saker ur allas möjliga synvinkel så därför klagar jag inte heller så ofta på personer.
Jag är väldigt lugn och blir nästan aldrig arg.

Sen kan mina vänner ibland tycka att jag är tråkig eftersom jag har världens sämsta humor, kan skratta åt vad som helst medans folk kollar konstigt.

Dock väger jag nog upp detta genom att alltid försöker hitta på dumheter för att göra vardagen roligare.
Jag skäms inte, dock är jag ganska blyg.

Har en pojkvän som heter Tom och vi har varit tillsammans i lite över 6år nu. Vi träffades när jag var fjorton och blev snabbt ihop.
Tillsammans har vi inga barn men däremot två katter (Sakura och Naruto) och en leopardgecko som heter Mango.

Är som sagt 20år men går nu sista året på gymnasiet eftersom jag först gick på Mode Design på Carlforska och sen sjukskrevs i ett helt år.
Efter det började jag på Samhäll Media på kantzowska där jag går nu.
Dock var jag fortfarande sjuk när jag började där så varje dag var en kamp för mig och tillslut blev det så att jag fick gå om tvåan. Nu går jag i en klass som heter SPM08 och där stormtrivs jag!

 

Jag är en nörd, en tönt, en av de utstötta och har länge varit mobbad.
Och vet ni?

I don't care!
Jag är trygg i mig själv och jag skäms inte.

 

Life's good.

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Helg snart :) Ska du hitta på ngt speciellt då? =)

2010-11-18 @ 18:47:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: jeanette

YOU GO GIRL :D

2010-11-18 @ 19:40:58
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Sandra

:D

2010-11-18 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0