Min nya telefon

Min nya telefon: http://www.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/01/sony_ericsson_vivaz_live_2-540x272.jpg

Sony Ericsson Vivaz.
Den rosa, ofc..

I love it, men tyvärr var mitt exemplar felaktigt (MASSA fel!) så jag fick den utbytt redan idag. Den nya verkar fungera.

Förlängde mitt abonnemang, så den vägen fick jag telefonen - and it feels good!


Till exempel har den automatisk koppling till nummerupplysningen, så ringer någon vars nummer jag inte känner igen - så kommer dennes namn upp om den finns med hos nummerupplysningen. Love it! :)


Något jag inte tycker om är att jag är snorförkyld igen. Typiskt.
Vaknade med en stor klump i halsen och jag tror jag har feber också.

Nåja, bättre nu än på söndag.

FÖR DÅ ÄR DET UKM!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad häftig den ser ut :o Baksidan liknar lite vanliga kameror! Trist med fel dock :/ Att tekniken aldrig kan funka ordentligt!

2010-05-07 @ 21:31:35
Postat av: Sandra

Haha, jag måste berätta för dig för det är så knäppt! Jag drömde om dig inatt, och du och jag var tillsammans! Och så skulle vi kramas för första gången, inne på en skoltoalett, och så var du mycket längre än mig så mitt ansikte landade rakt mellan dina bröst. Vaddå knäppt!?

Jag drömmer väldigt mycket, och ofta väldigt konstigt.. På senaste tiden har jag drömt mkt om olika bloggare, och inatt var sannerligen inget undantag - haha!

2010-05-08 @ 13:45:04
Postat av: josessan

snygg!

/jossan<33

2010-05-09 @ 10:20:11
URL: http://josessan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0