Jag har brutit näsan



Tror jag.
När jag var tretton.


Min kompis Emelie jagade mig på en lekplats, hon kittlade mig så jag satte av i full fart!
Tänkte Fly som en Ninja och rusade i full fart uppför en rutschkana och - PANG!
Jag faller baklänges ner för rutschkanan och svimmar.

TYDLIGEN hade de satt upp en järnstolpe över rutschkanan, som min näsa har "turen" att upptäcka.
Hade VÄLDIGT ont jävligt länge, och min näsa är fortfarande lite känslig..

Efter detta har min näsa varit väldigt sned.



Fast jag bröt den nog inte, för det blödde inte - MEN NÅGOT HÄNDE.

Kolla bara på denna bild, här syns det TYDLIGT.


Ronjas näsa, sned sedan 2003.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lutar den lite åt höger på bilden? Ärligt talat så ser jag det knappt.. Tror man lägger märker till sånna saker mkt mer själv för man är så medveten om det :) Och det är ju sånna små 'skavanker' som ger ett ansikte karaktär och gör det intressant!

Men det låter som du fått en rejäl knäck på den :( Aj!

2010-05-04 @ 21:21:34
Postat av: jeanette

ärligt talat så ser inte jag något särskilt med den iaf.. alla har ju naturligt liksom lite sneda näsor :) Jag har t.ex en knöl på näsan, som växer för varje år, men har aldrig brutit, samma med Lars, han har rätt sned, men det har ju alla litegrann :) Det är det som gör oss unika och inte till barbies :D

2010-05-04 @ 21:50:49
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0