Godnatt mina söta läsare!

 



Ni må vara få - men ni är underbara! :)



Nu är det dags att säga godnatt till ännu en dag och återigen slänga huvudet på kudden.
SOM JAG HAR LÄNGTAT!
Har varit sjukt trött hela dagen och somnat framför datorn både en, två och sju gånger.

Fattar ni hur jobbigt det är, ni sitter och läser bloggar som vanligt, sen plötsligt märker ni att ni har somnat mitt i en mening?
Otroligt påfrestande..

 

 

Såhär såg jag ut idag

 

 


Dagens smink, lila uppe och turkoslila nere. Färgerna stämmer inte riktigt..






PUSS PÅ ER! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snygg du är på första bilden!! Håret är supersnyggt och ögonen - både sminket och din blick! :D

Verkligen störigt att somna hela tiden! :O Jag brukar somna framför tvn på eftermiddagarna.. Var ruskigt nära att somna på lektionen idag faktiskt :$ Men framför datorn är ju verkligen höjden av trötthet ^^

2010-05-04 @ 14:58:33
Postat av: Wararat

Fint det blev :D

2010-05-04 @ 15:44:49
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0