Flum i studion (BILDBOMB)

Vi skulle ha en fotosession i studion med Tezze och Ate, men det blev mest flum! ^^

Ordedigerade bilder!




Jag sminkade.





Angelica i ett rör?




Tezze med nämnda rör på huvudet.
(I själva verket någon typ av reflektor till studioblixtarna..)















Några seriösa bilder blev det..





Min syster behind the scenes




Och här kommer ju jag också!







Syrran "fixade" mitt hår? :P





 
Jag och min storasyster Angelica



















Mitt smink.

Gud vad svårt det är att sminka med ögonskuggor man aldrig provat förut!
Dessa var Tezzes, och de var VÄLDIGT pudriga!

Både Tezze och jag var helt blåa på kinderna när sminket var lagt - det gick knappt att få bort heller!

Men jag tycker att både hennes och mitt smink blev rätt bra ändå
- med tanke på att jag inte visste hur färgerna funkade ihop. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ut som ni haft väldigt roligt :D

Jag fattar inte hur du klarar av att lägga ögonskugga utan att det kommer en mssa på fransarna! Det såg bra ut :)

2010-05-24 @ 16:45:18
Postat av: Ate

HAHAHA!! Nice bilder sys

2010-05-28 @ 12:08:25
URL: http://angelicaedlund.bloggplatsen.se
Postat av: simone

roligt foton :D

2010-05-28 @ 18:33:00
URL: http://fattybom.se
Postat av: monika

mina gullungar!! ögonskuggan var exakt samma färg son dina ögon-snyggt!

2010-05-30 @ 00:27:57
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

många härliga bilder!

2010-05-31 @ 12:50:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0