Besvara MIN fråga, snälla?

Jag har undrat över en grej - hur kan de som ligger på bloglovins topplista göra det?


Foki har bra många fler prenumeranter än den som ligger etta - men hon är inte med på listan?


Kolla bara på det här:
"1.
Fashion Toast

Fashion Toast


Och jämför med Foki:

"
Foki

Foki


Hur fungerar Bloglovins toplista, egentligen?



EDIT:
Jaha, okej.. Nu när jag kollar igen (efter tips från Lisa) så ser jag att i själva topplistan står det fel på ALLA. Klickar man in sig på namnet så står en annan siffra. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där såg konstigt ut ja :S

2010-05-03 @ 15:04:15
Postat av: Art by Lisa Lans

29283 premunanter har Fashion toast nu när jag kollar. Så det har väl antagligen stått fel antar jag.

2010-05-03 @ 16:57:47
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0