Ronja på film?


Ja, jag läser ju rörlig bild i skolan - vilket innebär att jag får vara skådespelare på filmer ibland..

Här är en bild på mig när jag skulle spela "sexig tjej" i en Alice Cooper-musivideo! :)
Lätt den svåraste rollen jag haft - det finns inget sexigt med mig. :]


 

Min lugg var för lång och foundationen jag lånade var för mörk.

Men hey! Filmen blev ju klar iallafall! :)

 

 

Här är jag som Alice Cooper själv - bara en vecka efter förra bilden.

Lite skillnad? ^^

 

"Inget sexigt med mig" - SKOJAR JAG ELLER!

Kolla hur smexig bilden ovan är! ;D

 

 

HÄR ÄR MUSIKVIDEON FÖRRESTEN! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt! Du gjorde en väldigt bra Alice Cooper! :D

2010-03-30 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0