Filmtips! - Coming soon


Inte filmtipset alltså, det kommer nu.

Jag såg precis en film som heter "Coming Soon".

Shane arbetar med att sköta projektorn på en biograf.
Snart ska en ny skräckfilm börja visas, en mycket efterlängtad skräckfilmsom blivit väldigt hypad av media.

Efter att han har sett filmen börjar mystiska saker att hända - saker som direkt för tankarna till filmen han just sett..
Kvinnan i filmen spökar för honom, men varför?


Han ser hela tiden kvinnan i filmen i verkligheten och hans vän dog efter att han sett filmen.
Kommer Shane gå samma öde till mötes?



Jag tycker filmen var riktigt bra, dock läskig såhär i efterhand.
Jag blir alltid lite paranoid efter sådanahär filmer, som The Ring.
"Kolla på filmen så dör du".
När jag ser på The Ring så blundar jag alltid medans filmklippet som dödar visas - jag är väl lite smårädd att jag ska få ett telefonsamtal efteråt - "Seven days..."

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin blogg du har :) Allt bra med dig ? :D

2010-03-24 @ 12:45:04
URL: http://mlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0