Ni kan aldrig gissa vad jag vaknade till imorse..



Imorse när jag vaknade och traskade in i köket för att mata katterna så var inte Naruto där.
Sakura åt glupskt, men var fanns Naruto?

"Han kommer fram, han gömmer sig bara" - sade älskling, men jag vet bättre.
Naruto kommer ALLTID när det finns mat och han vill alltid vara med där allt händer.

Han var borta.
Ramlade väl ut genom frönstret igår kväll, antar jag..
Den enda dagen som inte JAG stängde fönstret på kvällen,när jag gör det ser jag alltid till att katterna är där.

Fanns inget annat att göra än att gå ut och leta.

Sprang runt på gården och rotade i buskar när min granne ropade på mig "Den är här borta!" - och där satt stackaren i en stor buske.


Vilket äventyr!







GLAD PÅSK PÅ ER, FÖRESTEN!

Kommentarer
Postat av: Wararat

Heter din katt naruto? :D

2010-06-26 @ 21:55:46
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0