Reprisinlägg: Svar på frågan hur jag ritar

OBS! Detta är ett gammalt inlägg jag postar igen.
Men här har ni svar, om ni undrar.

(Och nu använder jag inte CS2 längre utan CS3)

 

Har fått många frågor om hur jag gör mina bilder,
så jag tänkte svara på det i ett inlägg ifall fler undrar! :)

 

Jag använder Photoshop CS2 till att rita mina bilder.

Jag arbetar i många lager och håller varje färgblock i ett eget lager.

Såhär kan det se ut.
Den första bilden har jag precis börjat skugga.
Den andra bilden är det färdiga resultatet.

Svårt att tro att det kommer bli bra när man får se hur jag börjar? :)

 

Klicka på bilden!

 

Jag har ritat på detta sätt i kanske.. Två år nu?
Fast när jag började kunde jag inte så mycket, så bilderna blev väldigt snarlika.
Tycker ändå att jag har utvecklats rätt mycket sedan min start. :)

Kolla bara på dessa bilder!
Såhär mycket hade jag utvecklats efter 1,5 år!

 

Klicka på bilden!

 

 

Mja, det var väl det.. Kan inte komma på så mycket mer att skriva om detta..

HÖR AV ER OM NI HAR FLER FRÅGOR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0