Omg fail


Tryckkänsligheten på min Aiptek ritplatta har inte fungerat sedan jag böt till windows 7

så det har varit jättesvårt att rita då jag är van att ju hårdare jag trycker desto tjockare linjer får jag.

Jag böt ju till win7 för ett par månader sedan och sedan dess har alltså min ritplatta bara ritat exakt lika tjocka streck hela tiden och jag har varit tvungen att byta penselstorlek för att få tunnare/tjockare linjer.

Det som är så fantastiskt med en ritplatta är ju att du aldrig behöver byta storlek på penseln - ändra trycket bara!



Aaaanyways.. Tänkte idag att jag skulle googla problemet och försöka hitta en lösning.
Hittade flera metoder som jag provade men de fungerade inte.


Vet ni vad som fungerade dock?


ATT FAKTISKT INSTALLERA RITPLATTAN!!!


Omg fail. Minns att jag laddade ned drivrutinerna men tydligen hade jag ej installerat dem.....


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Kommer du att titta på One Tree Hill när det börjar i Sverige igen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0