Im apparently not THAT fat..


Mamma hade beställt en studentklänning åt mig och blev riktigt chockad när jag, enligt hemsidans måttguide, behövde ha hela storlek 44 på klänningen!
(Hon vägrade tro mig tills jag berättade måtten som stod på hemsidan..)

Mja, har idag provat klänningen och den var hur stor som helst!!
Satt verkligen inte bra någonstans!


SOM TUR VAR!

För nu är det rabatt på klänningen, den kostar hela 280kr mindre!
Och det priset får ju jag ta del av eftersom jag måste byta! :)

Vi funderade på om jag skulle ha 40 eller 42, eftersom den var så pass mycket förstor..
Bestämde oss för 42 då vi misstänker att den inte kommer täcka brösten i en mindre storlek.

Jobbigt att ha breda höfter, stora tuttar men ändå smal midja..
Men tur ändå, hade inte velat vara helt rak i kroppen. :)

Onödig info: Jag har en meter och tre centimeter i bystvidd. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

big boobs ftw ^^

2010-12-16 @ 04:01:37
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så otroligt mkt :) btww bilderna på sidan har du ritat dom? grymma isf =)

2010-12-17 @ 00:24:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha jaa, jag använder dock puder så är hemskt när man vaknar haha .. jag brukar använda en typ blå sminkborttagning ifrån lamcome och så brukar ja använda våtservett det tkr ja funkar bra :) dock undviker ja vattenfast mascara då ja tkr de e så svårt att få bort :P

2010-12-17 @ 00:25:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

alltså jag menar typ med blyerts då eftersom de ser ut så inte i datorn haha om du förstår hur ja menar :P

2010-12-17 @ 00:26:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0