VARNING för en säljare på tradera!



HANDLA INTE AV SÄLJAREN NET_AUCTIONS PÅ TRADERA!!

Enligt produktbeskrivningen skall håret hon säljer vara av kanekalon (syntet) MEN "ser ut och känns som riktigt hår."

Nej, det gjorde det inte. Det var i princip plastremsor jag fick i brevlådan idag.

Mycket rödare än bilden visade också..


Hon har bara 43 dåliga omdömen av ungefär 7000 auktioner
MEN:
Hon hotar med dåligt omdöme i sitt standardmail till kunden.
Ett standardmail hon naturligtvis skickar externt och inte som traderas automatiska vinnarmail.
På det sättet kan tradera inte göra något (har precis pratat med supporten).
Alltså hotar hon med att "om du ger mig dåligt omdöme får du dåligt omdöme tillbaka".
Och de flesta vill ju inte ha dåligt omdöme.

Självklart skrev jag om hotet i det DÅLIGA omdömet hon fick av mig.

Jag gillar inte att bli hotad.
Dessutom har jag skickat flera mail till henne och inte fått ett svar på ett enda av dem.
Det enda mail jag fått av henne var hennes standard-vinnarmail.
Dålig kommunikation, minst sagt.

Dessutom ljuger hon som sagt i produktbeskrivningen då det står att håret ser äkta ut - vilket det definitivt inte gör. Ser ut som barbiehår. Fast SÄMRE.
Riktigt jävla plastigt.

Omdömet hon gav mig:
Otrevlig, dålig kommunikation och klagar på en rättskriven produktbeskrivning

HALLÅ? Otrevlig? Så fan heller, men jag är nu!
Dålig kommunikation - säger hon som inte ens svarar på mail!?
Rättskriven produktbeskrivning - håller verkligen inte med.. Ser inte äkta ut nånstans.

DESSUTOM VAR HÅRET JAG FICK SKADAT. (av hennes packning)

DESSUTOM så skulle tränsen vara 10cm, 15cm och 20cm.
Det är en och en halv centimeter skillnad på de som ska vara 15cm och 20cm..

HON LJUGER ALLTSÅ.
Rättskriven - my ass!

KÖP INTE HENNES LÖSHÅR!!

VARNING FÖR FÖRSÄLJAREN NET_AUCTIONS PÅ TRADERA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0