Dan före dan, före dan, före dan före dopparedan!



Åh fy! Måste ha ställt klockan på "förtidigt",
jag börjar ju inte förrän kvart i nio - vad ska jag nu göra tills dess?
Är trött, skulle nog ha stannat kvar i sängen en stund till. :)



Idag är det sista skoldagen för i år, sista dagen med lektioner.
Imorgon är det bara avslutning och då ska vi (jag och ett gäng tjejer) sjunga.
What? Men jag kan ju inte sjunga!?

Aja, vi får se hur det går - räknar med att min röst försvinner i mängden. :P



Föresten är jag rastlös över julen nu. Har svårt att sova. Har tråkigt men orkar inte göra något samtidigt som jag vill göra allt.
Att vara som ett barn varje jul kan vara knepigt. :/


Och på tal om jul så åt jag lite julmat igår i form av dopp i grytan!
Med tunnbröd självklart! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0