Stackars gamle man. :(

En gammal  man satt på en parkbänk och  grät högljutt:
- Vad är det med er? Frågar   parkvakten.
- Jag är nygift.
- Det är väl inget att gråta över i er   ålder. Är hon gammal, ful och elak?
- Nej,  hon är tjugofyra år, vacker och  snällast i världen.
- Har hon kanske lurat av er alla pengar?
- Nej, hon  har egen förmögenhet och spenderar allt på mig. Jag  får den godaste maten, de  bästa vinerna och jag får älska så mycket jag  vill.
- Då måste ni ju vara en  lycklig man.  Vad sitter ni då här och gråter för?

- Jag hittar  inte hem.

Kommentarer
Postat av: Grodan

hahah, aaaw :)

2010-04-23 @ 23:39:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aww stackarn ! :')

2010-04-24 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0