Ronjas lugg




Den här kommentaren fick jag precis.


Det är faktiskt lite trevligt att du redan har sett vilken frisyr jag passar bäst i - trots att jag bara visat två bilder där jag INTE har haft den frisyren! :)


Jag har sedan tretton års ålder haft en tvångstanke, jag MÅSTE klippa lugg på hösten!
Det har inte slagit fel ett enda år, alltså har jag haft lugg varje höst sedan 2003 - säkert tidigare!



I år tänkte jag dock försöka hålla mig (Jag säger det varje år) för jag skulle vilja spara ut luggen och prova ha hellångt hår för en gångs skull. Men vi får väl se om jag lyckas! ;)



Såhär såg jag iallafall ut i slutet av förra sommaren. :)



 


Kommentarer
Postat av: sara

du passar jätte bra i lugg ju!

2010-04-01 @ 09:58:07
URL: http://eldflugor.blogg.se/
Postat av: Art by Lisa Lans

Håller med ovanstående. Du passar jättebra i lugg!

2010-04-01 @ 11:35:00
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: linda

de va ja som skrev den kommentaren, och jag menar det, du är skitsöt :)

2010-04-01 @ 16:08:51
Postat av: Anonym

jag tycker du ska färga ditt hår blont! :)(L)

2010-04-01 @ 17:43:20
Postat av: Sandra

Vilken stor skillnad mot det svarta! Har du haft fler hårfärger? ;)

2010-04-01 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0