Idag har jag en depp-dag..



Måste vara det tråkiga vädret.

Orkar inte göra någonting, vill inte gå ut.
Vad är det för mening med att gå ut om det ändå inte är någon sol!?
Är det soligt kan jag gömma fula mig bakom ett par stora solglasögon.
Positivt är väl att man kan gömma sig i en enorm tröja..

Är det soligt finns ju iallafall en mening med att vara ful och klä sig "avslöjande"
- då blir man iallaflal brun!

Och brunare = snyggare

(Oftast)




Just nu är jag blekare än den ljusaste foundation jag lyckats hitta.
Pinsamt.



Om någon skulle säga något gulligt till mig/om mig, så skulle jag bli väldigt glad.
Jag lovar att pigga upp er när ni har en dålig dag, isåfall.
Någon? <3

Kommentarer
Postat av: Wararat

Stackarn! Min idol är depp :( Menmen vet du vad du kan göra ?! :D Du kan rita nån jätte söt bild, typ en sommarbild? Skulle kanske pigga upp digdå ? :)

2010-04-25 @ 16:43:50
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker blekt är snyggt! Och så löper man mindre risk för hudcancer ;)

Förstår ändå att du längtar efter solen.. Du får se till att göra något roligt hema, pyssla om dig själv lite. Ett skönt fotbad sitter ju aldrig fel :)

2010-04-25 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0