Hur gör man för att framkalla inspiration?


Dagar som orden verkligen inte kommer till en,
ingenting känns intressant och man känner verkligen att det vore totalt ovärt att blogga kommer ibland.
Dagar då man inte har något alls att säga - trots att ni som läser såklart förväntar er en eller ett par uppdateringar.
Dagar då man känner sig så jäkla oinspirerad och man orkar bara inte skriva "det här har jag gjort idag" - för VEM FAN BRYR SIG!?

Vem bryr sig egentligen om vad jag gör om dagarna?
Jag antar att ni kommer hit för konsten, men vad vill ni se för uppdateringar när jag INTE har hunnit rita någonting?


Typ som nu, när jag håller på med en stooor beställning
och inte hinner rita någonting annat - vad ska jag då blogga om?

Det här är ett problem för mig då jag i perioder blir upptagen och inte hinner rita - jag är världens tråkigaste och gör ingenting om dagarna - ritar eller spelar datorspel - så när dessa perioder kommer har jag ingenting att blogga om.

Jag vet inte vad ni gillar.

Om ni vill hjälpa mig, så skriv SNÄLLA om vad ni vill läsa.
Lämna en liten kommentar om vad ni tycker min blogg ska innehålla.
Jag lovar att lyssna.

Take care. <3

Kommentarer
Postat av: Irmus

Jag vill såklart att du lägger ut teckningar/målningar och tips hur man ska göra dem. Men det är ibland kul att läsa om vardagen också! Sådana här inlägg (typ om vad du tänker) är oxå fina och intressanta. :)

2010-04-22 @ 06:44:55
URL: http://irmus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Först när jag kom in här trodde jag detta var en rit/teckningsblogg för dina första posts handlade om det, så jag blev förvirrad när du började uppdatera om massa annat. Men så tänkte jag att det är en 'vanlig' blogg om en tonårstjejs vardag med det speciella och roliga att hon har talang för att rita och lägger upp bilder emellanåt. Och det tyckte jag var precis lika bra! :D



Jag menar.. Jag tycker du är intressant ^^ Jag läser gärna om din vardag, och allt den nu kan tänkas innehålla :) Det är väl bara att du bestämmer dig för vilken typ av blogg du har, och sedan sluta känna dåligt samvete för att vissa dagar har man ingen inspiration eller inte tid till att blogga :)

2010-04-22 @ 13:38:05
Postat av: Wararat

eftersom du gillar spel. Det gör jag också! Så kan typ typ rekommendera spel eller nåt :D

2010-04-22 @ 16:53:34
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0