Damdamdaaaaaaam!

 

Nu avslöjas det!

Jag har blekt slingor i mitt svarta hår!


Varför jag låg illa till och varför det var spännande?
För att slingorna såg ut att bli vita när jag applicerade blekmedlet.
Fyfan så fult om jag fått svart hår med blonda slingor, usch!
Skräckscenario. :)



Blev lite ojämnt, så kommer nog slänga i lite fler slingor där jag missat.
Använde bara hälften av medlet, resten ligger oblandat - så det är ju bara att fixa någon annan dag! :)




Nu ska jag springa iväg till Malin!
TREVLIG VALBORG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan föreställa mig paniken om det blivit vita slingor^^ Men fint blev det :D Blir lite mer liv i håret med slingor.

Kom att tänka på en tjej som gick ett par klasser över när jag gick i typ lågstadiet, hon hade färgat halva håret kolsvart och halva vitt och hade en skarp mittbena.. Skithäftigt, tyckte man i den åldern.. Lite cruella deville över det, haha :p

2010-04-30 @ 16:13:59
Postat av: Wararat

Trevlig valborg!

2010-04-30 @ 21:31:58
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0