Ang: Goodie bag-tävling..



Klart jag skulle VILJA hålla en tävling åt er - men hur ska jag någonsin ha råd med det?! :S






UPDATE:

Hrm.. Varför låtsas man vara flera personer?
Jag trodde jag hade varit jättepopulär idag, sen ser jag detta..

LILA markerar att IPadressen är den samma på alla kommentarerna.


 

 

 

UPDATE 2:Jo, men det spelar ingen roll om man bara tar billiga saker - om man inte har råd att köpa dessa billiga saker till sig själv ens.
Min maskara till exempel - den är flera år gammal och fylld med vatten för att fungera - och maskaror är jättebilliga!
Så det finns inte en chans att jag kan ha en sådan tävling förrns jag är en "stor" blogg.

Ni får väl se till att göra reklam för min blogg så att företag vill sponsra mig? ;)
DÅ lovar jag massa tävlingar! ^^

 


Kommentarer
Postat av: lina

sorry XD skulle se om du såg det..!

men du behöver ju inte ta dyra saker :/<3

2010-04-18 @ 08:23:45
Postat av: Anonym

jag hittar aldrig billiga maskaror...

2010-04-18 @ 12:10:52
Postat av: Sandra

Schizo person som ville låta alla delpersonlighterna tala..? xD

Jag hatar mascaror, det är så svårt att hitta nån bra och sen är den bara bra i ett par veckor sen börjar den bli konstig och blä.. Eller så är det bara jag som har muppiga ögonfransar, kan ju vara en stor del av problemet.. haha!

2010-04-18 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0